با وجود افزایش سطح تهدیدات امنیتی، تردد کشتی‌ها در تنگه هرمز افزایش یافت

همشهری آنلاین یکشنبه 07 تیر 1405 - 19:14
مرکز مشترک اطلاعات دریایی انگلیس اعلام کرد با وجود افزایش سطح تهدیدات امنیتی و وقوع دو حمله در ۷۲ ساعت گذشته، عبور کشتی‌های تجاری از تنگه هرمز روندی صعودی داشته است.

به گزارش همشهری آنلاین، مرکز مشترک اطلاعات دریایی انگلیس (JMIC) در گزارشی اعلام کرد که با وجود افزایش سطح تهدید در منطقه و وقوع دو حمله طی سه روز گذشته، تردد کشتی‌های تجاری از مسیرهای شمالی و جنوبی تنگه هرمز همچنان در حال افزایش است.

بر اساس این گزارش، شرکت‌های کشتیرانی و مالکان کشتی‌ها با وجود نگرانی‌های امنیتی، به استفاده از این آبراه راهبردی ادامه داده‌اند و جریان عبور و مرور دریایی در تنگه هرمز متوقف نشده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.