پیام فواد حسین پس از دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان

خبرآنلاین یکشنبه 07 تیر 1405 - 15:41
وزیر امورخارجه عراق پس از دیدار با وزیر امورخارجه کشورمان پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فواد حسین پس از دیدار با وزیر امورخارجه کشورمان در شبکه ایکس نوشت: امروز در بغداد میزبان سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در یک سفر رسمی بودم؛ سفری که با هدف بررسی روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای انجام شد.

بنابر روایت ایلنا، ما بر این باوریم که گفت‌وگو و ارتباط مستقیم میان کشورهای منطقه، ستون اصلی مواجهه با چالش‌ها، تقویت امنیت و ثبات، و نهادینه‌سازی رویکرد دیپلماسی در راستای تأمین منافع ملت‌های ماست.

پیام فواد حسین پس از دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان

۲۱۹ 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.