حمله جنگنده‌های اسرائیلی به جنوب لبنان

فرارو یکشنبه 07 تیر 1405 - 14:16
منابه محلی از حمله جنگنده‌های اسرائیلی به شهرک «دیر سریان» واقع در جنوب لبنان خبر دادند.

فرارو- منابع خبری اعلام کردند که جنگنده‌های اسرائیلی امروز یکشنبه شهرک «دیر سریان» را بمباران کردند.

به گزارش فرارو به نقل از یدیعوت آحارونوت، مقامات اسرائیلی این ارزیابی را دارند که آمریکا محدودیتی برای آزادی عمل نظامی اسرائیل در لبنان قائل نیست.

دو روز پس از آنکه توافق چارچوبی با میانجیگری ایالات متحده بین لبنان و اسرائیل - با هدف هموار کردن راه برای پایان دادن به جنگ - منعقد شد، ارتش اسرائیل به حملات خود در جنوب لبنان ادامه داد. 

امروز، خبرگزاری ملی لبنان - به نقل از وزارت بهداشت - گزارش داد که یک شهروند در حمله اسرائیل به منطقه اطراف شهرهای دیرسریان و الطیبه کشته شد. 

این خبرگزاری همچنین به پرواز یک پهپاد اسرائیلی بر فراز حومه جنوبی بیروت اشاره کرد. 

یک خبرنگار الغد گزارش داد که ارتش اسرائیل شبانه چندین انفجار در شهرهای جنوبی، به ویژه در الخیام، واقع در بخش شرقی جنوب لبنان، انجام داده است. 

او خاطرنشان کرد که این اقدامات اسرائیل منجر به آتش‌سوزی خانه‌ها و تخریب زمین‌ها شده است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.