در پی افزایش تنشها، وزیر خارجه پاکستان در تماس با عراقچی بر نقشآفرینی برای کاهش بحران تأکید کرد.
به گزارش ورزش سه و به نقل از اقتصادآنلاین، وزیر خارجه پاکستان، پس از حملات جدید آمریکا و ایران که تنشها را در منطقه خلیجفارس افزایش داد، تلفنی با عباس عراقچی صحبت کرد.
ایندیاتودی، این تماس پس از آن صورت گرفت که تلاش اخیر برای برقراری صلح در غرب آسیا با شکست مواجه شد.
اسلامآباد اعلام کرد که در جریان این تماس تلفنی، اسحاقدار بر تعهد اسلامآباد برای ایفای «نقش سازنده» خود در دستیابی به صلح و ثبات پایدار در منطقه تأکید کرد.
منبع خبر "
ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.