۶۲ نماینده از تجمع مقابل مجلس انصراف دادند

همشهری آنلاین شنبه 06 تیر 1405 - 19:39
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که پیش‌تر از برگزاری تجمعی مقابل ساختمان مجلس خبر داده بودند، با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند این برنامه لغو شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، ۶۲ نماینده مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای از لغو برنامه حضور خود مقابل مجلس خبر دادند.

این نمایندگان پیش‌تر اعلام کرده بودند روز یکشنبه مقابل ساختمان مجلس حضور خواهند یافت، اما اکنون با اشاره به تشکیل جلسه هیئت‌رئیسه مجلس و تعیین زمان برگزاری صحن علنی، از انصراف خود از این تجمع خبر داده‌اند.

در بیانیه منتشرشده آمده است که با مشخص شدن زمان برگزاری جلسه علنی مجلس، برنامه حضور نمایندگان مقابل ساختمان مجلس منتفی شده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.