آمریکا بندهای اول و پنجم تفاهم‌نامه را نقض کرد

همشهری آنلاین شنبه 06 تیر 1405 - 14:33
محسن رضایی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، آمریکا را به نقض برخی مفاد تفاهم‌نامه متهم کرد و هشدار داد هرگونه نقض تعهدات با پاسخ سریع و کوبنده مواجه خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین، محسن رضایی در پیامی که در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد، مدعی شد آمریکا با حمایت از «نیروی نیابتی خود در منطقه» بند اول تفاهم‌نامه را نقض کرده است.

وی همچنین با اشاره به تحولات تنگه هرمز، آمریکا را به نقض بند پنجم این تفاهم‌نامه متهم کرد و گفت واشنگتن با ادامه تنش‌آفرینی در این آبراه راهبردی، از تعهدات خود عدول کرده است.

رضایی در ادامه تأکید کرد: «پاسخ نقض هر بند از تفاهم‌نامه، سریع و کوبنده خواهد بود.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.