نبویان: بعد از حمله دیشب، هیچ مذاکره‌ای نسبت به سایر بندها نباید آغاز شود

فرارو شنبه 06 تیر 1405 - 14:07
نماینده تهران در مجلس ضمن تأکید بر نقض آتش‌بس از سوی آمریکا در حمله به جزیره سیریک، اعلام کرد: «در نتیجه نقض بند یک تفاهم‌نامه، مطابق بند ۱۳، هیچ مذاکره‌ای درباره سایر بندها نباید آغاز شود.»

محمود نبویان، نماینده تهران در مجلس، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«ضمن تشکر از سپاه قهرمان ما به‌خاطر پاسخ به تجاوز دیشب رژیم آمریکا و در نتیجه نقض بند یک تفاهم‌نامه، مطابق بند ۱۳، پیش از اجرای بندهای ۱.۴، ۵.۱۰ و ۱۱، هیچ مذاکره‌ای درباره سایر بندها نباید آغاز شود. منتظر تحقق شروط و واکنش شفاف و پشیمان کننده‌ی مسئولان مذاکرات نسبت به نقض تفاهم هستیم.»

نبویان

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.