ادعای ترامپ: ایران دست‌کم چهار فروند پهپاد انتحاری به سمت کشتی‌هایی که از تنگهٔ هرمز عبور می‌کردند، شلیک کرده

الف شنبه 06 تیر 1405 - 10:36
ترامپ با ادعای اینکه ایران دست‌کم چهار فروند پهپاد انتحاری به سمت کشتی‌هایی که از تنگهٔ هرمز عبور می‌کردند، شلیک کرده افزود: بدیهی است که این نقض توافق آتش‌بس ماست.  

به گزارش «انتخاب»؛ اظهارات وی به شرح زیر است:
 
جمهوری اسلامی ایران دست‌کم چهار فروند پهپاد انتحاری به سمت کشتی‌هایی که از تنگهٔ هرمز عبور می‌کردند، شلیک کرده است.
 
یکی از پهپادها به‌طور مستقیم به عرشهٔ بالایی یک کشتی باری بزرگ و بسیار گران‌قیمت برخورد کرده است.
 
خسارت وارد شده، اما کشتی توانسته به راه خود ادامه دهد. ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم.
 
بدیهی است که این نقض توافق آتش‌بس ماست.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.