هشدار رئیس کمیسیون امنیت ملی به کشورهای حاشیه خلیج فارس/ قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد

خبرآنلاین جمعه 05 تیر 1405 - 23:55
رئیس کمیسیون امنیت ملی به کشورهای حاشیه خلیج فارس هشدار داد که از آمریکا فاصله بگیرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

به سران شورای همکاری خلیج فارس هشدار می‌دهیم، قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد.

دیدید که پایگاه‌های نظامی آمریکا در کشورهای‌تان چگونه به جای تامین امنیت، به منبع تهدید بدل شد.

قدرت موشکی، پهپادی و همچنین مدیریت تنگه هرمز، خط قرمز جدی ایران است.

تنها راه تامین امنیت منطقه، فاصله گرفتن از امریکاست.

هشدار رئیس کمیسیون امنیت ملی به کشورهای حاشیه خلیج فارس/  قمار بر سناریوی آمریکا، ثبات و امنیت شما را بر باد خواهد داد

۳۱۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.