به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر محسن رضایی، مشاور نظامی فرمانده کل قوا در مصاحبه با شبکه نیوزنیشن آمریکا گفت: تنگه هرمز هیچ ارتباطی با دولت آمریکا ندارد و مربوط به دو کشور منطقهای است و همه دنیا از آن استفاده میکنند.
وی افزود: ما صاحب این تنگه هستیم و اجازه دخالت آمریکاییها را نمیدهیم.
رضایی تاکید کرد: ایران طی ۴۷ سال گذشته با نجابت در مورد تنگه هرمز رفتار کرده است.
وی افزود: مسائل زیست محیطی، امنیت تنگه و بیمهها هزینههایی برای کشور ایران دارد که کسانی که از این تنگه منتفع هستند باید بپردازند و نباید توقع داشت که این هزینهها از جیب شهروندان ایران پرداخت شود.






