مصمم هستبم که هواداران‌مان را خوشحال کنیم؛/ هافبک مصر: فقط برای برد ایران به میدان می‌رویم

ورزش سه جمعه 05 تیر 1405 - 16:31
محمود صابر، هافبک تیم ملی مصر، پیش از دیدار مقابل ایران تأکید کرد فراعنه تنها با هدف کسب پیروزی برابر ایران به میدان خواهند رفت.

به گزارش ورزش سه، محمود صابر، هافبک تیم ملی مصر، در آستانه دیدار این تیم مقابل ایران در هفته پایانی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶، از حضور در فهرست فراعنه در این رقابت‌ها ابراز خوشحالی و افتخار کرد.

تیم‌های ملی مصر و ایران روز شنبه از ساعت ۶:۳۰ در ورزشگاه شهر سیاتل، در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

محمود صابر در آستانه این مسابقه در گفتگویی از حسام حسن، سرمربی تیم ملی مصر، بابت اعتمادی که به او برای حضور در جام جهانی آمریکا، کانادا و مکزیک داشته، تشکر کرد.

او در گفت‌وگو با رسانه رسمی فدراسیون فوتبال مصر گفت: «کاپیتان حسام حسن همیشه تلاش می‌کند همه بازیکنان را از نظر فنی، بدنی و ذهنی آماده نگه دارد تا هر زمان که تیم به آنها نیاز داشت، بتوانند بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.»

این هافبک مصری ادامه داد: «تیم ملی مصر در آخرین مسابقه مرحله گروهی جام جهانی مقابل ایران تنها یک هدف دارد و آن هم کسب پیروزی است. همه بازیکنان مصمم هستند با ارائه بهترین عملکرد، هواداران مصری را خوشحال کنند.»

لازم به ذکر است فراعنه در دو مسابقه قبلی خود ابتدا مقابل بلژیک به تساوی یک بر یک رسیدند و سپس با نتیجه ۳ بر ۱ نیوزیلند را شکست دادند. مصر با چهار امتیاز در صدر جدول گروه هفتم قرار دارد و ایران و بلژیک با دو امتیاز و نیوزیلند با یک امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.