کنایه گل‌گهری‌ها به پلی‌آف جنجالی آسیا!

ورزش سه جمعه 05 تیر 1405 - 17:26
در حالی که برنده دیدار پرسپولیس و چادرملو باید برای کسب سهمیه سوم آسیا به مصاف گل‌گهر برود، اعتراض‌های باشگاه سیرجانی به نحوه برگزاری این رقابت‌ها همچنان ادامه دارد.

به گزارش"ورزش سه"، در شرایطی که گل‌گهر از همان روزهای ابتدایی مخالفت خود را با برگزاری پلی‌آف تعیین سهمیه سوم فوتبال ایران درسطح دوم لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده بود و حتی از احتمال عدم حضور در این مسابقات و پیگیری حقوقی موضوع خبر داده بود، اعتراض‌های این باشگاه همچنان ادامه دارد.

بر اساس برنامه اعلام شده، برنده دیدار امروز پرسپولیس و چادرملو باید در مرحله بعد به مصاف گل‌گهر برود تا تکلیف سومین سهمیه فوتبال ایران در آسیا مشخص شود. مسابقه‌ای که قرار بود ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شود اما زمان آغاز آن به ساعت ۲۰:۰۰ تغییر کرد.

همزمان با برگزاری این مسابقه، ابوذر خواجه‌نسب، معاون و سخنگوی باشگاه گل‌گهر، با انتشار متنی در صفحه شخصی خود، بار دیگر نسبت به نحوه برگزاری این رقابت‌ها واکنش نشان داد و نوشت:

«بازی امروز پرسپولیس و چادرملو را باید یکی از عجیب‌ترین مسابقات تاریخ فوتبال ایران دانست. این همان جایی است که دو تعبیر قدیمی را به ذهن می‌رساند؛ "مفت‌بری" و "سنگ مفت، گنجشک مفت". وقتی یک مسیر غیرشفاف و غیرقانونی ساخته می‌شود تا شکست‌ها و حذف‌های قبلی دوباره قابل جبران شود.»

2486750

گل‌گهر پیش از این نیز نسبت به تصمیم فدراسیون فوتبال برای برگزاری این پلی‌آف اعتراض کرده بود و حالا با ادامه موضع‌گیری مدیران این باشگاه، به نظر می‌رسد حواشی این پرونده حتی پس از مشخص شدن حریف سیرجانی‌ها نیز ادامه‌دار باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.