به گزارش "ورزش سه"، اولین فصل بازگشت فجر سپاسی به لیگ برتر ناتمام ماند. آخرین بازی این فصل ناتمام را هم خود آنها برگزار کردند؛ باخت دو بر یک مقابل استقلال تاثیری به حال فجر نداشت اما آبیها را صدرنشین کرد و به لیگ نخبگان فرستاد و الان هم مدیران این باشگاه از لزوم قهرمان شدنشان میگویند.
در همه این مدت که اهالی فوتبال منتظر ازسرگیری احتمالی مسابقات بودند، بحث نیمکت فجر سپاسی نیز با توجه به حضور پیروز قربانی مورد پرسش قرار گرفته بود. پیش از این، پاسخ مدیران باشگاه شیرازی این بود که منتظر تعیین تکلیف فصل هستند تا در این باره تصمیم گیری نهایی اتخاذ شود.
حالا تازه ترین پیگیری خبرنگار ما نشان میدهد توافق باشگاه فجر با پیروز قربانی برای ادامه همکاری در حال نهایی شدن است. حاتم احمدی مدیرعامل فجر سپاسی در این باره به خبرنگار ما گفت: منتظریم که تا دو سه روز دیگر جلسه هیئت مدیره تشکیل شود. در این جلسه قرار است درباره سرمربی فصل بعد به جمع بندی نهایی برسیم. البته همانطور که قبلا هم گفتیم نظر باشگاه روی آقای قربانی مثبت است.»
او در پاسخ به اینکه آیا باید این توافق را نهایی دانست یا خیر، تاکید کرد: «در این مدت دو سه مرتبه به صورت تلفنی با آقای قربانی صحبت کردهام. مشکل خاصی دیده نمیشود و انشاالله در جلسه بعدی هیئت مدیره این موضوع حل خواهد شد.»
پیروز قربانی از دو فصل پیش با فجر سپاسی در لیگ یک همکاری خود را شروع کرد. او در جمع شیرازیها نه تنها صعود زودهنگام و قهرمانی لیگ یک را کسب کرد، بلکه نتایجی جذاب در بازگشت به لیگ برتر گرفت که از مهمترین آنها میتوان به متوقف کردن پرسپولیس و تراکتور و برخی تیمهای بالانشین دیگر اشاره کرد.