عراقچی: امروز گفت‌وگویی سازنده با جناب بدر البوسعیدی داشتم

پارسینه پنج شنبه 04 تیر 1405 - 21:01
عراقچی تأکید کرد: در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه عمان توافق شد که ایران و عمان گفت‌و‌گو‌هایی را برای «تعیین چارچوب اداره آینده و خدمات دریایی در تنگه هرمز» انجام دهند.

به گزارش پارسینه به نقل ازانتخاب، عراقچی تأکید کرد: در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه عمان توافق شد که ایران و عمان گفت‌و‌گو‌هایی را برای «تعیین چارچوب اداره آینده و خدمات دریایی در تنگه هرمز» انجام دهند.

سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه نوشت: پس از بیانیه مشترک اخیر در مسقط، امروز گفت‌وگویی سازنده با جناب بدر البوسعیدی داشتم.

وی افزود: ما بار دیگر تأکید کردیم که ایران و عمان گفت‌و‌گو‌هایی را برای «تعیین چارچوب اداره آینده و خدمات دریایی در تنگه هرمز» انجام خواهند داد. ما برای پیشبرد این روند مصمم هستیم و این کار را با هماهنگی و در تبادل نظر با همسایگان خود به انجام خواهیم رساند.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.