به گزارش رکنا، علی زینی وند، سخنگوی وزارت کشور در پاسخ به خبرنگار رکنا که هم اکنون کشور به واردات 11 هزار دستگاه اتوبوس باتوجه به ایام اوج سفر و ایام اربعین نیاز دارد، با اشاره به ضرورت تسریع در پیشبرد پروژههای حملونقل عمومی و هماهنگی میان دستگاههای اجرایی، بر نقش وزارتخانههای راه و شهرسازی و صمت در توسعه حملونقل بینشهری و همچنین مسئولیت وزارت کشور در حوزه حملونقل داخلی و شهری تأکید کرد.
وی با بیان اینکه موضوع نوسازی ناوگان شهری و توسعه حملونقل ریلی در دستور کار دولت قرار دارد، گفت گزارش جامعی از اقدامات انجامشده در حوزه مدیریت شهری و حملونقل داخلی در نشستهای آینده ارائه خواهد شد.
او همچنین با اشاره به پیگیریهای مستمر رئیسجمهور در حوزه پروژههای عمرانی و حملونقل، افزود: دولت به صورت مستمر مسائل مرتبط با بهبود زیرساختهای شهری و خدمات حملونقل را دنبال میکند.