کشف محموله بزرگ هروئین و تریاک در قلب پایتخت | ۲ قاچاقچی دستگیر شدند

همشهری آنلاین شنبه 30 خرداد 1405 - 11:11
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام یک باند توزیع مواد مخدر در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین: سرهنگ علی عسگری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی اقدامات اطلاعاتی گسترده دریافتند ۲ قاچاقچی حرفه‌ای با تشکیل شبکه‌ای برای تهیه و توزیع مواد مخدر، محموله‌های خود را از مرزهای شرقی کشور به تهران منتقل کرده و سرکرده باند قصد دارد محموله‌ای از مواد مخدر را در محدوده خیابان رجایی تهران به همدست خود تحویل دهد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: مأموران پس از استقرار نامحسوس در محل و زیر نظر گرفتن خودروهای عبوری موفق شدند هر دو متهم را هنگام مبادله مواد مخدر دستگیر کنند.

سرهنگ عسگری با بیان اینکه در بازرسی از متهمان ۱۸ کیلوگرم تریاک و ۵ کیلوگرم هروئین کشف شد، گفت: متهمان به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل شدند.

وی همچنین بیان کرد: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران اظهار کرد: روز گذشته هم در جریان تعقیب و گریز در اتوبان نواب یک دستگاه کامیون توقیف و ۱۰ کیلوگرم تریاک از آن کشف و ضبط شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.