کسب دو نشان نقره برای کشتی لرستان در جام بین المللی تختی

خبرآنلاین شنبه 30 خرداد 1405 - 10:38
تیم کشتی آزاد لرستان در جام بین المللی تختی موفق به کسب دو نشان نقره شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان، در این رقابت ها که به میزبانی کرمان برگزار شد، علی رضا سرلک در وزن 57 کیلوگرم و مرتضی قیاسی در وزن 70 کیلوگرم موفق به کسب دو نشان نقره برای لرستان شدند.

براساس این خبر ، دیگر نمایندگان لرستان در این تورنمنت در وزن 65 کیلوگرم ابوالفضل کوشکی و وحید یوسفوند در وزن 97 کیلوگرم بودند که با شکست مقابل حریفان نتوانستند به مدال برسند.

 هدایت تیم کشتی لرستان در این مسابقات بر عهده مصطفی قیاسی قهرمان سابق جهان و آسیا بود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.