چهار کشور میانجی تفاهم ایران و آمریکا در مصر گردهم می‌آیند

همشهری آنلاین جمعه 29 خرداد 1405 - 19:06
رسانه آمریکایی سی‌بی‌اس گزارش داد وزرای خارجه چهار کشور میانجی تفاهم ایران و آمریکا قرار است در نشستی در مصر درباره تحولات منطقه و روندهای مرتبط با صلح و امنیت گفت‌وگو کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، شبکه سی‌بی‌اس اعلام کرد نشست چهار کشور میانجی تفاهم ایران و آمریکا یکشنبه آینده در مصر برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، وزرای امور خارجه پاکستان، عربستان سعودی، ترکیه و مصر در این نشست حضور خواهند داشت و درباره آخرین تحولات منطقه و موضوعات مرتبط با صلح، امنیت و ثبات گفت‌وگو خواهند کرد.

در همین حال، وزارت امور خارجه پاکستان نیز با تأیید برگزاری این نشست اعلام کرد که هدف از این گفت‌وگوها، بررسی وضعیت منطقه و تبادل نظر درباره راه‌های تقویت ثبات و کاهش تنش‌هاست.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.