وقاحت اسرائیل ادامه دارد؛ تفاهمنامه‌ای که از ابتدا به طور کامل نقض شد

خبرگزاری تسنیم جمعه 29 خرداد 1405 - 17:43
رژیم صهیونیستی رسما گفته است که به هیچ قاعده‌ای از تفاهمنامه‌ی روسای جمهور ایران و آمریکا پایبند نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، رژیم صهیونیستی رسما گفته است که به هیچ قاعده‌ای از تفاهمنامه‌ی روسای جمهور ایران و آمریکا پایبند نیست و نه تنها حملاتش را متوقف و از خاک لبنان عقب‌نشینی نمیکند، بلکه حملاتش را ادامه خواهد داد.

از زمان امضای تفاهمنامه تا اکنون، توحش اسراییل شدیدتر هم شده و کمتر نشده است.

آیا نباید مسئولان فی‌الفور‌ به اجرای تفاهمنامه پایان دهند و تنگه هرمز را مسدود کنند؟ آیا نباید پاسخ قدرتمندی به آمریکا و اسرائیل داده شود تا محاسباتشان بیش از این به ضرر ایران و مقاومت نشود؟

هر دقیقه باز بودن تنگه هرمز خسارت مهمی است؛ اگر آمریکا فشار انرژی را از روی خود تخلیه کند، وقیح تر و تهاجمی‌تر هم خواهد شد.

تنگه را ببندید و آمریکا را در همین گام اول مهار کنید.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.