به گزارش خبرآنلاین، رسانههای عربی خبر دادند که اسرائیل از زمان اعلام آتشبس ادعایی تاکنون دست کم چهار بار منطقه کفر تنبیت در جنوب لبنان را بمباران کردهاست.
در عین حال شبکه خبری الحدث گزارش داد که دامنه این حملات از منطقه به اصطلاح امنیتی ۱۰ کیلومتر در جنوب لبنان هم فراتر رفتهاست و بعد از آتشبس ادعایی، شهر نبطیه هم هدف حمله قرار گرفت.
کوه الرفیع در منطقه التفاح نیز در دقایق گذشته توسط اسرائیل هدف گلولهباران توپخانه قرار گرفتهاست.
سخنگوی ارتش اسرائیل هم در سخنانی مبهم بدون اشاره به آتشبس ادعایی گفت: «ما طبق دستورالعملهای مقامهای سیاسی عمل میکنیم و تاکنون هیچ تغییری در دستورالعملها یا فعالیتها ایجاد نشده است.»







