علی اصغری و هفت شخصیتی که در «مونولوگاتیف» بازی می‌کند

خبرآنلاین جمعه 29 خرداد 1405 - 16:31
«مونولوگاتیف» عنوان نمایشی است که این روزها خود را برای اجرا آماده می‌کند؛ شخصیت‌هایی نامی ایرانی از موسیقی گرفته تا سینما که حسین میرزائیان آن‌ها را روی صحنه بازی می‌برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ایرنا، «مونولوگاتیف» به کارگردانی علی اصغری در حال تمرین است و به زودی روی صحنه می‌رود. این نمایش هفت اپیزود دارد که در هر اپیزود، میرزائیان با گریم‌های متفاوت در هر اپیزود روی صحنه ظاهر می‌شود.

شخصیت‌هایی که از دل هنر بیرون آمده‌اند؛ بازیگر، هنرپیشه، موسیقی‌دان و خواننده، حتی کارگردان. شخصیت معروف سینمایی هم در میان این کاراکترهاست که مخاطب را به دوران نوستالژیک شاید به بیش از چهار دهه گذشته می‌برد. حسین میرزائیان در این نمایش این هفت شخصیت را بازی می‌دهد.

به گفته او، این کار یکی از پرچالش‌ترین کارهایی است که در عمر بازیگری‌اش تجربه می‌کند.

«باکارا» عنوان نمایشی است که علی اصغری پیشتر با بازی حسین میرزائیان، مصطفی ‌ساسانی، سپیده ‌جعفری، مرجان ‌مومنی، امیرحسین ‌قلیچ و بهزاد ‌عبدی، آن را در آذر و دی ۱۴۰۴ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه برده بود. این دومین تجربه اصغری در مقام کارگردانی تئاتر محسوب می‌شود.

۲۴۲۲۴۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.