اطلاعیه پلیس کرمان درباره حواشی تجمع اهالی روستای پشموکی فاریاب/ با افراد خاطی مطابق مقررات برخورد می‌شود

خبرآنلاین پنج شنبه 28 خرداد 1405 - 15:01
مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان با انتشار اطلاعیه‌ای، جزئیاتی از مدیریت میدانی تجمع اعتراضی اهالی روستای پشموکی شهرستان فاریاب در خصوص نحوه بهره‌برداری از یک معدن در این منطقه را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در متن اطلاعیه پلیس آمده است: روز چهارشنبه ۲۷ خردادماه، تعدادی از ساکنان روستای پشموکی در اعتراض به روند بهره‌برداری از معدن رومیت منطقه، اقدام به تجمع کردند که به‌منظور پیشگیری از گسترش تنش‌ها و مدیریت وضعیت، عوامل انتظامی در محل حاضر شدند.

این اطلاعیه می‌افزاید: با توجه به وقوع اقدامات غیرقانونی از جمله توهین و تعرض برخی افراد به مأموران حاضر در صحنه، پلیس برای حفظ نظم و کنترل شرایط مداخله کرد.

همچنین در خصوص نحوه مواجهه با تعداد معدودی از بانوان حاضر در این تجمع، تأکید می‌شود که این اقدام صرفاً بر اساس اقتضائات میدانی و به‌منظور جلوگیری از تشدید رفتارهای تنش‌زا صورت گرفته است.

فرماندهی انتظامی استان کرمان در پایان تأکید کرد: صیانت از حقوق شهروندی و رعایت ضوابط قانونی همواره مورد تأکید است و چنانچه در بررسی‌های تکمیلی، تخلف یا رفتاری خارج از چارچوب قانونی از سوی مأموران محرز شود، با فرد یا افراد خاطی مطابق با مقررات انضباطی و قضایی برخورد خواهد شد.

گفتنی است؛ شهرستان فاریاب در جنوب استان کرمان واقع شده است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.