حمله تروریستی آمریکا به دو مخزن آب در سیریک

رکنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 10:51
رکنا سیاسی : در حمله آمریکا به سیریک، 2 مخزن آب بخش مورد اصابت قرار گرفت.

به گزارش رکنا به نقل از تسنیم ، در پی حمله تروریستی دشمن آمریکایی به سیریک، 2 مخزن آب بخش بمانی مورد اصابت قرار گرفته و آب آشامیدنی این بخش قطع شده است.

این درحالی است که ارتش تروریستی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرده است که این حملات به سایت‌های نظامی و راداری ایران انجام شده است. 

شهرستان سیریک در استان هرمزگان، در جنوب شهرستان میناب و در ساحل تنگه هرمز قرار دارد.

بنابراین گزارش ، فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) ادعا کرد: «نیروهای سنتکام، به دستور فرمانده کل سنتکام ، حملات دفاعی خود را علیه ایران  روز سه شنبه از ساعت ۵ بعدازظهر به وقت شرقی ، در پاسخ به سرنگونی یک بالگرد ارتش آمریکا از نوع آپاچی در دیروز، آغاز کردند. این عملیات، پاسخی متناسب با اقدام غیرموجه ایران است . »

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.