کنترل مستمر حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای سیستان و بلوچستان از لحاظ معاینه فنی

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 10:01
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، از مراجعه بیش از ۱۲۰۰۰ ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای به مراکز معاینه فنی استان طی دو ماهه نخست سال ۱۴۰۵ خبر داد.

شهرام مبارکی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در دو ماهه نخست سالجاری ، تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۸ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای به مراکز معاینه فنی استان مراجعه کرده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۷ درصدی داشته است.

وی افزود: از این تعداد، ۱۰ هزار و ۲۵۸ دستگاه در مرحله نخست یا پس از اصلاح  عیوب موفق به اخذ گواهی معاینه فنی شده‌اند، همچنین تعداد ۲ هزار و ۲۵۰ مورد به دلیل وجود نقص فنی موفق به دریافت تأییدیه معاینه فنی نشده و رد شدند.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در حال حاضر پنج مرکز معاینه فنی در حوزه شمال استان به ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای خدمات ارائه می‌کنند.

مبارکی در خاتمه با تأکید بر اهمیت معاینه فنی در ارتقای ایمنی تردد و کاهش سوانح جاده‌ای گفت: کنترل مستمر وضعیت فنی ناوگان حمل‌ونقل عمومی نقش مؤثری در افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و صاحبان کالا دارد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.