لزوم استفاده از ظرفیت‌های بانکی برای توسعه گردشگری

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 09:56
فرماندار شهرستان زهک گفت: این خطه در حوزه گردشگری ظرفیت های بالقوه ای دارد لذا لازم است تا از ظرفیت‌های بانکی برای توسعه گردشگری و ایجاد بوم گردی در منطقه استفاده شود.

روح الله جهانتیغ در ۲۰ خرداد در جمع مدیران شهرستان افزود: توسعه گردشگری و بوم‌گردی در منطقه بسیار حائز اهمیت است و باید با افزایش زیرساخت‌های بانکی در نقاط مختلف سهولت بهره بردن از خدمات بانکی را برای مسافرین و گردشگران فراهم کرد.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های بالقوه فراوانی در حوزه گردشگری و بوم‌گردی در شهرستان زهک وجود دارد که با سرمایه‌گذاری مناسب و هدفمند می‌توان از آن‌ها برای توسعه اشتغال، رونق اقتصادی و جذب گردشگر بیشتر به منطقه بهره برد و استفاده از تسهیلات بانکی برای متقاضیان ایجاد فضاهای بوم گردی در این راه می‌تواند نقش کلیدی ایفا کند.

جهانتیغ با اشاره به لزوم تقویت زیرساخت‌های بانکی در زهک افزود: دسترسی آسان و سریع به خدمات بانکی یکی از پیش‌نیازهای توسعه اقتصادی و اجتماعی هر منطقه است و باید با همکاری بانک‌های عامل، شاهد افزایش شعب و باجه‌های بانکی در سطح شهرستان بود تا بتوان نیازهای شهروندان و فعالان اقتصادی را پوشش داد.

فرماندار زهک در پایان گفت: با تعامل سازنده میان مسئولان، بانک‌ها و فعالان اقتصادی، می‌توان گام‌های مؤثری در مسیر توسعه پایدار شهرستان زهک برداشت و باید از تمام ظرفیت‌های موجود، به ویژه ظرفیت‌های بانکی، در این مسیر بهره‌ برد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.