همکاری هلال‌احمر و محیط زیست سمنان؛ نجات طبیعت با مشارکت داوطلبان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 09:33
سمنان-مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان از امضای تفاهم‌نامه‌ای با محیط زیست استان خبر داد که به‌جای تمرکز صرف بر برخوردهای سلبی،بر استفاده از ظرفیت جوانان داوطلب برای حفاظت از طبیعت تأکید دارد.

حسین درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر، از انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل محیط زیست استان سمنان در هفته محیط زیست خبر داد و بیان کرد: تاکید این تفاهم نامه نقش مشارکت های مردمی در حفاظت از طبیعت است.

وی ادامه داد : ظرفیت جوانان و داوطلبان هلال احمر می تواند در ارتقا فرهنگ محیط زیست و اجرای برنامه های مشترک با محیط زیست استان سمنان نقش مؤثر ایفا کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان توضیح داد: امضای این تفاهم نامه با رویکرد توسعه همکاری های آموزشی، فرهنگی، ترویجی و بهره گیری از ظرفیت جوانان و داوطلبان در حوزه حفاظت محیط زیست منعقد شده است.

درخشان ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه میان دو دستگاه در حوزه اجرای برنامه های آموزشی، فرهنگی و فعالیت های داوطلبانه مرتبط با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

وی افزود: اجرای این تفاهم نامه گامی ارزشمند در راستای اجرای برنامه های آموزشی و افزایش مشارکت مردمی برای حفاظت هر چه بیشتر از طبیعت است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.