فرماندار دشتی: نظارت مستمر بر بازار انجام می‌شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 09:32
بوشهر- فرماندار دشتی گفت: نظارت مستمر بر بازار در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مقاتلی صبح چهارشنبه به همراه اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان با حضور در سطح شهر خورموج از تعدادی از واحدهای صنفی بازدید کرد و با تأکید بر ضرورت نظارت مستمر بر بازار اظهار کرد: تأمین کالاهای مورد نیاز مردم، جلوگیری از هرگونه افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان از مهم‌ترین اولویت‌های ستاد تنظیم بازار است.

مقاتلی افزود: دستگاه‌های متولی باید با همکاری و هماهنگی بیشتر ضمن رصد مستمر وضعیت بازار، زمینه آرامش و رضایتمندی شهروندان را فراهم کنند.

وی با اشاره به اهمیت همراهی اصناف در مدیریت بازار گفت: دولت چهاردهم نگاهی ویژه به حمایت از فعالیت ها در بازار دارد و در این راستا کسبه و بازاریان همواره نقش مؤثری در تأمین نیازهای مردم داشته‌اند و انتظار می‌رود با رعایت ضوابط و مقررات، در حفظ ثبات بازار همکاری لازم را داشته باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.