اصلاح دو نقطه حادثه‌خیز در محور مهدیشهر-سمنان با ۹۵ درصد پیشرفت

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 09:07
سمنان- مدیرکل راهداری استان سمنان از اصلاح دو نقطه حادثه‌ساز در محور مهدیشهر-سمنان خبر داد و گفت: این دو طرح با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی و صرف ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار، به‌زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم قدمی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در مجموعه راهداری استان سمنان اعلام کرد: عملیات اصلاح و بهسازی نقاط پرتصادف رمپ‌های ورودی و خروجی چهل‌تن و سه راهی کاشی در محور شهرستان مهدیشهر با پیشرفت فیزیکی حدود ۹۵ درصد در حال تکمیل است.

وی گفت: این عملیات در راستای ارتقای ایمنی تردد و بهبود زیرساخت‌های جاده‌ای در محور پرتردد شهرستان مهدیشهر اجرا شده و شامل مجموعه‌ای از اقدامات عمرانی از جمله احداث آبرو، روکش آسفالت، اصلاح هندسی ورودی و خروجی‌ها و همچنین خاکریزی و بهسازی بستر راه به طول حدود یک کیلومتر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: برای اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده که هدف اصلی آن کاهش نقاط حادثه‌خیز، افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای و روان‌سازی ترافیک در این مسیر مهم ارتباطی است.

قدمی با اشاره به اینکه با تکمیل این پروژه‌ها بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیکی و ایمنی این مسیر برطرف خواهد شد گفت: اصلاح رمپ‌های ورودی و خروجی و بهسازی هندسی مسیر، نقش مهمی در کاهش خطرات احتمالی و افزایش تسلط رانندگان در این محور داشته و موجب بهبود کیفیت عبور و مرور خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.