مخالفت با استعفای پورموسوی/ مدیرعامل نفت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 08:23
باشگاه صنعت‌نفت آبادان با استعفای سید اکبر پورموسوی مخالفت کرد.

سید یوسف موسوی سندرونی مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: پورموسوی با باشگاه قرارداد دارد و این همکاری ادامه خواهد داشت. هواداران نیز می‌خواهند پورموسوی به کار خود ادامه دهد تا در نهایت با خود او به لیگ برتر صعود کنیم

او با عذرخواهی از هواداران نفت آبادان، عنوان کرد: امسال هدف ما صعود به لیگ برتر بود لی اتفاقاتی نظیر جنگ رمضان، خللی در برنامه‌های ما ایجاد کرد و باعث شد از هدف‌مان دور شویم.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان در پاسخ به این سوال که دلیل ناکامی‌های اخیر چیست؟ گفت: این موضوع باید بررسی شود؛ امکانات لازم را برای تیم و بازیکنان فراهم کردیم ولی شرایط طبق اهداف ما پیش نرفت.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.