حمله نیروهای سنتکام به جنوب ایران

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 03:16
نیروهای سنتکام از حمله تلافی‌جویانه به بهانه سقوط هلیکوپتر آمریکایی در تنگه هرمز خبر دادند. ترامپ هم در گفت‌وگویی با ABC این حمله‌ را تایید کرد.

به گزارش ایسنا، تروریست‌های سنتکام بامداد چهارشنبه از حمله تلافی‌جویانه‌شان به بهانه سقوط هلیکوپتر آمریکایی در تنگه هرمز خبر دادند. رئیس‌جمهور آمریکا نیز در گفت‌وگویش با شبکه خبری ABC این حمله را تایید کرد!

صداوسیما هم به نقل از منابع محلی صدا انفجاری در قشم و سیریک را تایید کرد ولی تاکنون اخبار درباره وقوع انفجار در بندر عباس تایید نشده‌اند.

تکذیب حمله به میناب

همچنین برخی کانال‌های خبری از حمله هوایی به نقطه‌ای در میناب خبر دادند که محمد رادمهر، فرماندار میناب، در پاسخ به پیگیری خبرنگار صداوسیما عنوان کرد حمله‌ای به این شهر گزارش نشده است.

هشدار دوباره عراقچی

وزیر امور خارجه به نیروهای بیگانه توصیه کرد اگر می‌خواهند در امان باشند بهتر است منطقه خلیج فارس را ترک کنند.

موج دوم حمله‌ها به جنوب ایران

در حالی که صداوسیما از چند انفجار در جاسک خبر می‌دهد، مقامی آمریکایی در گفت‌وگویی با رسانه‌های این کشور از موج دوم حمله به ایران برای هدف قراردادن سامانه‌های پدافندی و رادار صحبت کرد.

ادامه دارد

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.