اجازه جدایی نمی‌دهیم؛/ مخالفت سریع صنعت نفت با استعفای پورموسوی

ورزش سه چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 00:52
باشگاه صنعت‌نفت آبادان با استعفای سید سیروس پورموسوی مخالفت کرد.

به گزارش ورزش سه، در پی شکست خانگی صنعت نفت آبادان مقابل پارس جنوبی جم و کاهش شانس صعود این تیم به لیگ برتر، سید سیروس پورموسوی در اظهاراتی تند از کم‌کاری برخی بازیکنان و وجود حاشیه‌هایی در اطراف تیم انتقاد کرد و در پایان نیز از سمت خود استعفا داد. 

با این حال مدیران باشگاه صنعت نفت خیلی زود به این موضوع واکنش نشان دادند و ضمن حمایت از سرمربی تیم، اعلام کردند با استعفای او مخالفت کرده‌اند و پورموسوی به کار خود در آبادان ادامه خواهد داد.

سید یوسف موسوی سندرونی، مدیرعامل باشگاه صنعت‌نفت، ضمن عذرخواهی از هواداران آبادانی گفت: ما از هوادارانی که همواره حامی تیم صنعت‌نفت هستند صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم و سر تعظیم فرود می‌آوریم.

او ادامه داد: باشگاه امسال برای صعود تیم به لیگ برتر هدف‌گذاری کرده بود اما متاسفانه برخی اتفاقات به خصوص وقفه‌ای که به واسطه جنگ رخ داد تیم را از هدفش دور کرد.

مدیرعامل صنعت نفت در خصوص استعفای پورموسوی از هدایت باشگاه گفت: پورموسوی با باشگاه قرارداد دارد و به کارش بعنوان سرمربی ادامه خواهد داد. هم باشگاه و هم هواداران خواهان ادامه کار با پورموسوی هستند و با این مربی برای صعود به لیگ برتر ادامه خواهیم داد.

او در پایان گفت: ما همه امکانات را برای تیم و بازیکنان فراهم کردیم اما متاسفانه شرایط آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرفت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.