تشکیل پرونده انضباطی برای دانشجویان متخلف تجمعات دی ماه دانشگاه‌ها

رکنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 00:05
وزیر علوم از تشکیل پرونده انضباطی برای دانشجویان متخلف تجمعات دی ماه دانشگاه‌ها خبر داد‌.

حسین سیمایی صراف، وزیر علوم در جمع خبرنگاران درباره احکام انضباطی دانشجویان متخلف در تجمعات دی ماه دانشگاهها اظهار داشت: کسانی که در اغتشاشات دی‌ماه پرچم منحوس سلطنتی را به دانشگاه آوردند یا پرچم آتش زدند، هم در دادسراها تحت تعقیب قضایی هستند و هم پرونده انضباطی آن‌ها در دانشگاه تشکیل شده است.

وی گفت: کسانی که پرچم آتش زدند یا پرچم منحوس سلطنتی را در دانشگاه آوردند، هم تحت تعقیب قضایی در دادسراها هستند و هم پرونده انضباطی آن‌ها در دانشگاه تشکیل شده است.

وزیر اضافه کرد:این اقدام، هم جرم است که در محاکم قضایی رسیدگی می‌شود و هم تخلف است که در کمیته‌های انضباطی دانشگاه بررسی می‌گردد.

وی درباره آمار دانشجویان گفت: من آمار دقیقی ندارم، اما در دانشگاه شریف که خیلی شاخص بوده، رسیدگی انجام شده و هر جای دیگری هم این اتفاق بیفتد، تفاوتی نمی‌کند.دانشگاه با دانشگاه فرق می‌کند؛ ولی بدانید که هرجا این اتفاق بیفتد، هم جرم است و هم تخلف و در هر دو مرجع قضایی و انضباطی رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.