آتش سوزی در جاسک یک فوتی و یک مصدوم برجا گذاشت

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 23:34
جاسک - سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: آتش سوزی در منزلی در بخش لیردف این شهرستان یک فوتی و یک مصدوم برجا گذاشت.

محمود پابرجا در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی روز گذشته در روستای کرتی واقع در بخش لیردف جاسک رخ داد که در پی آن، دو نفر از اعضای یک خانواده شامل زن و شوهر جوان دچار سوختگی شدید شدند.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه، مصدومان توسط عوامل درمانی به درمانگاه بخش لیردف منتقل و پس از انجام اقدامات اولیه پزشکی با آمبولانس پایگاه اورژانس ۱۱۵ لیردف به بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص) جاسک انتقال یافتند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک، بیان کرد: با وجود تلاش کادر درمان، زن جوان به دلیل شدت بالای سوختگی و جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

پابرجا ادامه داد: مرد جوان نیز پس از دریافت خدمات درمانی اولیه و به منظور ادامه روند درمان تخصصی به بخش سوختگی یکی از مراکز درمانی بندرعباس اعزام شد.

وی ضمن ابراز تأسف از وقوع این حادثه، گفت: علت وقوع آتش‌سوزی از سوی مراجع ذیربط در دست بررسی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.