سرمربی صنعت‌نفت آبادان استعفا داد

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 23:26
آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: با احترام به مردم آبادان و به احترام اشک‌های آنان، از هدایت تیم صنعت‌نفت استعفا می‌دهم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید سیروس پورموسوی سه‌شنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پارس جنوبی جم افزود: امشب پارس جنوبی وقت‌کشی کرد و برای تیم رضا مهاجری متاسفم که فوتبال را به این شکل انجام داد.

وی با انتقاد از عملکرد برخی بازیکنان تیم خود بیان کرد: برخی بازیکنان ما کم‌کاری می‌کنند و این موضوع در بازی امشب کاملا مشهود بود.

سرمربی صنعت‌نفت آبادان به ارتباط سرمربی پیشین این تیم با بازیکنان اشاره کرد و گفت: همکار قبلی ما در تیم، مدتی است با بازیکنان ارتباط برقرار کرده و ظاهرا بازیکنان برای وی بازی می‌کنند.

پورموسوی ادامه داد: دوست صمیمی این مربی اکنون در باشگاه به‌عنوان قائم‌مقام سمت دارد و ظاهرا در حال برنامه‌ریزی برای فصل بعد هستند.

وی افزود: با وجود اینکه قرارداد محکم و ۲ ساله با صنعت‌نفت دارم، اما دست باشگاه برای پذیرش استعفای من باز است.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان امشب در هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول کشور با نتیجه ۲ بر صفر برابر میهمان خود، پارس جنوبی جم، شکست خورد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.