رضا مهاجری: بازی جوانمردانه در برابر صنعت‌نفت آبادان ارائه دادیم

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 22:23
آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: با وجود اینکه شانسی برای صعود نداشتیم، اما بازی جوانمردانه را رعایت کردیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا مهاجری سه‌شنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های پارس جنوبی جم و صنعت‌نفت آبادان اظهار کرد: امیدواریم فوتبال آبادان به روزهای خوب خود بازگردد؛ این شهر روزی ملی‌پوشان زیادی داشت.

وی افزود: از همکاری تیم صنعت‌نفت قدردانی می‌کنیم که زمین تمرین را در اختیار ما قرار دادند تا برای این بازی آماده شویم.

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: وقفه‌ای که در مسابقات ایجاد شد، به تیم‌ها ضربه زد و آن‌ها را از شرایط مسابقه دور کرد.

وی بیان کرد: ما بیشترین ضربه را خوردیم و پس از جنگ، امتیازات زیادی را از دست دادیم.

مهاجری ادامه داد: در این بازی به آمادگی لازم رسیدیم، عملکرد خوبی داشتیم و شایسته پیروزی بودیم.

وی افزود: صنعت‌نفت نخستین شکست خانگی خود را متحمل شد و شکست دادن این تیم در آبادان، کار هر تیمی نیست.

مهاجری بیان کرد: این آخرین فرصت صنعت‌نفت بود، اما ملاک ما بازی جوانمردانه بود و در روزی سخت، پیروزی بزرگی کسب کردیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم درباره شرایط تیم ملی گفت: شرایط سختی را برای تیم ملی متصور هستم. آمریکا شرایط را برای حضور تیم ملی سخت‌تر کرد. بهتر بود در این جام شرکت نکنیم تا به غرورمان لطمه وارد نشود.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم امروز در هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول کشور، میزبان خود صنعت‌نفت آبادان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.