نیروهای مسلح برای پاسخ به هر شرارتی در اوج آمادگی قرار دارند

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 21:54
تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طبق گزارش مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، این نیروها در اوج آمادگی‌های رزمی و دفاعی برای پاسخ به هرگونه شرارت و تجاوز نظامی دشمنان قرار دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ابراهیم رضایی سه شنبه شب ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ درباره نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: این جلسه با حضور مسوولان ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد و گزارشی از آخرین تحولات امنیتی، نظامی، منطقه‌ای و بین‌المللی به اعضای کمیسیون ارائه شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست برخی مسائل بررسی شد از جمله اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی‌های رزمی و دفاعی قرار دارند و آسیب ها رفع شده و آماده‌اند تا در بالاترین سطح به هرگونه شرارت و تجاوز نظامی پاسخ دهند.

وی اضافه کرد: معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح نیز گزارشی از رشد و توسعه فناوری‌های نوین دفاعی و راداری به ویژه اقداماتی که در ۲ ماه اخیر انجام شده، ارائه داد و تاکید کرد جنگ اخیر فرصت ارزشمندی برای ارتقاء فناوری‌های حوزه دفاعی بود و تلاش ها برای رسیدن به جهش فناورانه در آینده است.

رضایی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون هم ضمن تقدیر از مجاهدت های فرزندان ملت در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، بر پشتیبانی کامل مجلس شورای اسلامی و کمیسیون امنیت ملی از نیروهای مسلح و لزوم تامین نیازمندی‌های آنها برای توسعه کمی و کیفی حوزه رزمی و دفاعی تاکید کردند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.