وزیر ارتباطات به حرم مطهر حضرت معصومه (س) مشرف شد

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 21:38
قم - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه برنامه‌های خود در سفر به استان قم ضمن تشرف به حرم مطهر حضرت معصومه «س» به مقام شهدای جنگ رمضان ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید ستار هاشمی روز سه‌شنبه در ادامه برنامه‌های سفر استانی خود در قم با حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، ضمن زیارت مضجع شریف این بانوی کرامت، نماز مغرب و عشا را در این مکان مقدس اقامه کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به حرم مطهر حضرت معصومه (س) مشرف شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به حرم مطهر حضرت معصومه (س) مشرف شد

وزیر ارتباطات در ادامه این حضور، با حضور در مزار علما و شهید علی لاریجانی، امیر سپهبد سید عبدالرحیم موسوی و حاج رمضان و برخی شهدای دیگر به مقام شامخ آن‌ها ادای احترام کرد.

یادآور می‌شود، سید ستار هاشمی در راستای پیگیری برنامه‌های توسعه‌ای و زیرساختی حوزه ارتباطات عصر امروز وارد قم شد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.