به گزارش ایرنا، دیدارهای هفته بیستوهشتم لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز با انجام هفت مسابقه آغاز شد که در یکی از این بازیها تیمهای نساجی مازندران و شناورسازی قشم از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند و در پایان دیدار عنایتی و بازیکنانش با گلهای علی نصیری و فرشاد محمدیمهر موفق به شکست مهمان خود شدند تا روند شکستناپذیری عنایتی با نساجی ادامه یابد.
نساجی مازندران به سرمربیگری غلامرضا عنایتی امروز با ترکیب اولیه کوروش ملکی، میثم تهیدست، فرشاد محمدیمهر، متین کریمزاده، پوریا رضازاده، صادق بوصبیح، امیر کلباسی، ایمان اکبری، علی نصیری، امید فهیمی و سجاد عمارلو به مصاف شناورسازی قشم رفت.
فرشاد پیوس نیز شناورسازی قشم را با ترکیب اولیه فرهاد مجد کرمانشاهی، حسین مددی، میثم جودکی، محمد حسین دلزندهنژاد، محمد امینی، میلاد جهانی، فردین بحری، هادی دهقانی، محمدامین سعیداوی، علی اصغر صادقینسب و سینا طاووسی به زمین فرستاد.
در نیمه نخست مسابقه نساجی از ابتدای بازی تلاش زیادی برای تدارک حمله روی دروازه شناورسازی قشم داشت. اما با عملکرد دفاعی مناسب شناورسازی، بازی در بیشتر زمان نیمه در میانه میدان دنبال شد. با این حال نساجی توانست چند موقعیت جدی گلزنی روی دروازه مهمان خود ایجاد کند که هیچکدام از این موقعیتها به گل تبدیل نشد و ۲ تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.
نساجی در نیمه دوم عملکردی تهاجمیتر داشت و حملات بیشتری را تدارک دید تا اینکه دقیقه ۵۵ توسطعلی نصیری به گل رسید. حملات نساجی پس از گل اول تیز ادامه یافت و در دقیقه ۷۶ روی یک موقعیت گل صاحب ضربه پنالتی شد که ضربه پنالتی توسط فرشاد محمدیمهر وارد دروازه شناورسازی شد و نساجی ۲ - ۰ از مهمان پیش افتاد. حملات نساجی در ادامه بازی منجر به گل نشد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.
نساجی با این برد ۵۹ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد. عنایتی و یارانش دیدار بعدیشان را باید دوشنبه هفته آینده -۲۵ خرداد- مقابل کاراگستر تبریز در زمین حریف برگزار کنند.












