نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ کازرون متولد شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 20:51
کازرون- رئیس اورژانس ۱۱۵ کازرون از انجام یک زایمان موفق در آمبولانس توسط پرسنل این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهمن جمشیدی، رئیس اورژانس ۱۱۵ کازرون با اشاره به تولد یک نوزاد در آمبولانس اظهار داشت: صبح سه شنبه ۱۸ خردادماه طی تماس با مرکز پیام اورژانس مبنی‌بر شروع دردهای زایمانی یک مادر باردار ۳۰ ساله در منطقه سرمشهد بالاده، بلافاصله تیم امدادی از پایگاه اورژانس بالاده به محل اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به وضعیت اورژانسی بیمار و پیشرفت روند زایمان، این عملیات با مهارت و تحت مراقبت‌های تخصصی تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، آقایان حمیدرضا غلامی و کامیاب رضایی، در داخل آمبولانس با موفقیت انجام شد و نوزاد دختر با سلامت کامل متولد شد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: پس از انجام اقدامات حمایتی و اطمینان از وضعیت پایدار مادر و نوزاد، هر ۲ جهت دریافت مراقبت‌های تکمیلی به بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون منتقل شدند.

رئیس اورژانس کازرون در پایان با قدردانی از عملکرد حرفه‌ای و تلاش‌های بی‌وقفه پرسنل حاضر در این عملیات، تصریح کرد: این رویداد بار دیگر اهمیت و نقش حیاتی خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی را در پاسخگویی سریع و مؤثر به مأموریت‌های امدادی نمایان ساخت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.