افزایش ۴ درجه‌ای دما در تهران تا پایان هفته

فرارو سه شنبه 19 خرداد 1405 - 20:12
از فردا تا جمعه در سطح استان به‌ویژه در نیمه جنوبی و غربی در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید گاهی با گردوخاک مورد انتظار است.

هواشناسی تهران اعلام کرد: طبق داده‌های اداره‌کل هواشناسی تهران از فردا تا جمعه وزش باد شدید همراه با گردوخاک در بخش‌هایی از استان مورد انتظار است، همچنین دمای پایتخت تا آخر هفته به ۳۷ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

 بر اساس داده‌های اداره‌کل هواشناسی استان، طی پنج‌روز آینده آسمان استان تهران صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با افزایش ابر و افزایش وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از فردا تا جمعه در سطح استان به‌ویژه در نیمه جنوبی و غربی در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید گاهی با گردوخاک مورد انتظار است.

همچنین طی این مدت در بخش‌های شمالی استان (به‌ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات) در بعضی ساعت‌ها رشد ابر و بارش پراکنده (با احتمال رگبار و رعدوبرق) پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا روز جمعه روند دمای پایتخت با افزایش 4 درجه‌ای دما به 37 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

پایتخت‌نشینان امروز بیشینه دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد را تجربه کردند.

پیشوا و ورامین با بیشینه دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقاط استان ثبت شده‌

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.