به گزارش ایرنا، «محمدرضا حسینی» که پیش از این با قهرمانی مقتدرانه در مسابقات کشتی دانشجویان کشور، جواز حضور در رقابتهای دانشجویان جهان را کسب کرده بود، در این مسابقات که به میزبانی برزیل برگزار شد، عملکردی درخشان از خود به نمایش گذاشت و به مدال طلا دست یافت.
این کشتیگیر کرمانشاهی در نخستین دیدار خود با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر حریف مولداویایی را شکست داد و در مرحله بعد نیز با همین نتیجه مقابل نماینده ترکیه به پیروزی رسید تا راهی دیدار نهایی شود.
حسینی در فینال رقابتها برابر کشتیگیر روسیه قرار گرفت و در یک مبارزه تماشایی با نتیجه ۱۰ بر ۶ به برتری رسید و عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات کشتی دانشجویان جهان را از آن خود کرد.
رییس هیات کشتی استان کرمانشاه در پیامی کسب مدال طلای رقابتهای دانشجویان جهان توسط محمدرضا حسینی را تبریک گفت.
در پیام «خلیل تنها» آمده است: درخشش این کشتیگیر آیندهدار استان کرمانشاه موجب خوشحالی خانواده بزرگ کشتی و خرسندی جامعه ورزش استان شد.
این افتخارآفرینی آغاز راهی روشن برای محمدرضا حسینی است و حمایت هرچه بیشتر مسئولان از این استعداد ارزشمند را میطلبد.
وی ابراز امیدواری کرد نام کرمانشاه همواره بر فراز سکوهای افتخار جهانی بدرخشد و افزود: اطمینان دارم با حمایت مسئولان، دلسوزان کشتی و مردم ورزشدوست استان، شاهد ظهور استعدادهای بیشتری همچون محمدرضا حسینی در کشتی کرمانشاه خواهیم بود.
رییس هیات کشتی استان کرمانشاه در پایان برای ورزش کشتی و ورزشکاران این دیار پهلوانپرور آرزوی موفقیت و روزهای پرافتخار کرد.











