برپایی میز خدمت قضایی در قم/ آزادی ۱۵ مددجوی زندانی

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 08:35
میز خدمت قضایی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان قم، علی‌اصغر سلطانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، علی بسطامی رئیس محاکم عمومی و انقلاب شهرستان قم و ۱۵۰ نفر از قضات و مسئولین محاکم قضایی در زندان‌های استان قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی ضمن قدردانی از تعامل سازنده اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان با مراجع قضایی قم، از آزادی ۱۵ نفر از مددجویان زندانی خبر داد و گفت: علاوه بر آزادی این افراد، برای تعداد قابل‌توجهی از زندانیان واجد شرایط، مرخصی و سایر ارفاقات قانونی اعطا شد.

رئیس کل دادگستری استان قم، هدف از برگزاری این میز خدمت را رسیدگی مستقیم و بدون واسطه به مشکلات قضایی زندانیان، تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌ها و اعمال تسهیلات قانونی برای بازاجتماعی شدن مددجویان عنوان کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری قم در روز سه‌شنبه ۱۹ خرداد، رئیس دستگاه قضائی استان قم در پایان تأکید کرد: رویکرد عدلیه، توسعه عدالت ترمیمی و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها با حفظ حقوق جامعه و بزه‌دیدگان است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.