مبارزه با باندبازی از اولویت‌های اصلی فدراسیون سوارکاری

خبرگزاری ایسنا شنبه 16 خرداد 1405 - 13:44
رییس فدراسیون سوارکاری گفت: مبارزه با باندبازی در بدنه این نهاد از اولویت‌های اصلی فدراسیون سوارکاری است.

محمود حیدری در مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری خراسان‌شمالی که ۱۶ خرداد در بجنورد برگزار شد، بر مبارزه با فساد اداری، مالی و مقابله قاطع با هرگونه باندبازی در بدنه این نهاد تاکید و از اولویت‌های این فدراسیون اعلام کرد.

وی افزود: باندبازی بدترین آسیب است که می‌تواند به این نهاد وارد شود بنابراین با تمام قوا با آن مقابله خواهیم کرد.

حیدری ادامه داد: در این فدراسیون با کوچک‌ترین تخلف برخورد می‌شود و کوچکترین تخلف قابل اغماض نیست.

رییس فدراسیون سوارکاری با اشاره به تنوع فعالیت‌های این رشته، گفت: فعالیت‌های فدراسیون گسترده است؛ از حفظ زیبایی اسب و برگزاری جشنواره‌ها گرفته تا توسعه رشته‌های کورس و رشته‌های المپیکی نظیر درساژ دنبال می‌شود.

وی افزود: اسب یک حوزه بسیار بزرگ با ارزش افزوده بالاست و باید نگاه ها به این بخش گسترده و هدفمند شود.

حیدری به مشکلات اقتصادی پرورش دهندگان اسب نیز اشاره کرد و گفت: مشکلات اقتصادی کنونی تنها محدود به اسب‌داران نیست بلکه تمامی اقشار جامعه و تمامی رشته‌های ورزشی را تحت تأثیر قرار داده است.

به گزارش ایسنا، در این مجمع زهرا معینی به عنوان رئیس هیات سوارکاری خراسان شمالی منصوب شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.