چرخابی: نرفتن سپاهان به آسیا توفیق اجباری است

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 12 خرداد 1405 - 11:26
سرمربی پیشین تیم فوتبال سپاهان عدم حضور این تیم در رقابت‌های آسیایی را توفیق اجباری خواند.

حسین چرخابی در مورد بحث منتفی شدن حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا 2 به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: فوتبال ایران در رده باشگاهی از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تعطیل شده و هنوز هیچ چیز در مورد سرنوشت لیگ امسال و زمان شروع لیگ فصل آینده مشخص نیست. فوتبال ایران در حالت تعطیل قرار دارد و باشگاه سپاهان هم بعد از حمله دشمن به کارخانه فولاد مبارکه، در شرایطی خاص قرار گرفت.

وی تاکید کرد: باید در این زمینه موضع باشگاه سپاهان را هم بدانیم که چه توضیحی در مورد بارگذاری مدارک دارد. اگر آنها می‌دانستند که تا فلان تاریخ باید مدارک را بارگذاری می‌کردند و این کار را انجام ندادند، سهل انگاری صورت گرفته است. با این حال باید گفت که فوتبال ایران شرایط خوبی ندارد و در این سال‌ها هم شاهد بودیم که باشگاه‌های ایرانی موفقیتی در سطح آسیا به دست نیاوردند. فکر می‌کنم نرفتن سپاهان به آسیا یک توفیق اجباری است.

چرخابی در مورد تصمیم باشگاه سپاهان در حفظ محرم نویدکیا برای فصل آینده یادآور شد: حفظ نویدکیا تصمیم درستی است و در حال حاضر تغییر در کادر فنی نمی‌تواند درست باشد. باشگاه سپاهان قطعا با تعدیل بودجه مواجه خواهد شد و نویدکیا هم باید نشان دهد که در سپاهان دوست روزهای سخت است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.