دونده همدانی مسافر مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا شد

ایرنا سه شنبه 12 خرداد 1405 - 10:02
همدان- ایرنا- «یاسین گلمحمدی» دونده جوان و نابغه دوهای با مانع و ملی پوش استان همدان، با درخشش در مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ کشور و کسب مدال طلا، مسافر مسابقات زیر ۲۳ آسیا شد.

دبیر هیات دو و میدانی استان همدان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: گلمحمدی دونده با آتیه همدانی در مسابقاتی که جنبه انتخاب تیم ملی داشت، با ثبت رکورد ۱۴ ثانیه و ۱۴ صدم ثانیه در ماده ۱۱۰ متر با مانع، ضمن ارتقا رکورد شخصی و کسب مدال طلا، با نظر اعضای کمیته فنی تیم ملی مسافر مسابقات دو و میدانی زیر ۲۳ سال آسیا شد.

سید اصغر ذوقی احسن اظهار کرد: این دونده ۱۹ ساله همدانی سال گذشته نیز با کسب سه عنوان قهرمانی در مسابقات جوانان و بزرگسالان کشور موفق به جابجایی پنج رکورد باشگاهی در دو ۱۱۰متر با مانع، ۴۰۰ متر با مانع و امدادی شده بود و امسال در ۲ مرحله حضور در مسابقات جایزه بزرگ کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور این دونده شایسته همدانی در مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا و پیش بینی عملکرد درخشان، در این رقابت ها، انتظار می‌رود، وی یکی از گزینه‌های اصلی فدراسیون دو و میدانی در بازی‌های آسیایی ناگویا باشد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.