آبفای هرمزگان خبر داد: قطعی ۱۲ تا ۲۴ ساعته آب در بندرعباس

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 18:33
شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از قطعی آب شرب در برخی مناطق شهر بندرعباس به دلیل انجام عملیات تعمیرات خط انتقال در روز (سه‌شنبه ۱۲ خرداد) خبر داد.

در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب هرمزگان آمده است: به دلیل انجام عملیات تعمیرات خط انتقال، آب شرب مشترکان برخی محلات بندرعباس از ساعت ۶ صبح تا ۱۸ روز سه‌شنبه ۱۲ خردادماه به مدت ۱۲ ساعت قطع خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه، محلات چاهستانی‌ها، آیت‌الله غفاری، آزادشهر، زیباشهر، نایبند شمالی، فرودگاه قدیم، آزادگان و تمامی محلات حد فاصل خور گورسوزان تا اسکله باهنر شامل شمال و جنوب بلوارهای امام خمینی و پاسداران، ۲۲ بهمن، محله شمیلی‌ها، اوزی‌ها، حد فاصل چهارراه فاطمیه تا چهارراه سازمان، تمامی محلات کمربندی، سورو، پشت شهر، دوهزار، ششصد دستگاه، پل خواجو، سه‌راه جهانبار و سایر مناطق در این محدوده، مشمول این قطعی ۱۲ ساعته خواهند بود.

همچنین طبق اعلام آبفای هرمزگان، آب شرب در محلات شهرک سجادیه، طلائیه فاز ۲، کوی نیایش، شهرک امام رضا(ع)، شهرک اندیشه، شهرک نور، کوی آیت‌الله بروجردی، سایت‌های پایین شهرک پیامبر اعظم(ص)، ضلع شرقی بلوار راه‌آهن و نیز روستاهای تل‌سیاه، جمال احمد، قلاتو، بارغین، بوستانو و همچنین صنایع پالایشگاه، فولاد، آلومینیوم و نگین ترابران از ساعت ۶ صبح روز سه‌شنبه ۱۲ خرداد، به مدت ۲۴ ساعت قطع خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در روز دوشنبه ۱۱ خرداد، ضمن عذرخواهی از شهروندان و قدردانی از صبوری آنان، از مشترکان خواسته است نسبت به ذخیره‌سازی آب مورد نیاز در مخازن منازل و مدیریت مصرف در زمان قطعی اقدام کنند.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.