شرایط تخصیص سهمیه بنزین ناوگان سواری در لرستان اعلام شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 15:29
خرم‌آباد - معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، گفت: از ابتدای تیرماه تخصیص سهمیه بنزین ناوگان سواری کرایه از روی پیمایش و دریافت صورت‌وضعیت اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عبدی ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: پیرو مصوبات اخیر هیئت وزیران و ابلاغیه‌های سازمان حمل‌ونقل، از ابتدای تیرماه ۱۴۰۵، سهمیه سوخت بنزین ناوگان عمومی مسافر و سواری کرایه، مشروط به سنجش عملکرد پیمایش، معاینه فنی و بیمه شخص ثالث تخصیص خواهد یافت.

وی ادامه داد: در همین راستا، اطلاعات مربوط به کارکرد و پیمایش ناوگان فعال در حوزه حمل‌ونقل عمومی مسافر برون‌شهری، از ابتدای تیرماه ۱۴۰۵ به‌صورت مستقیم به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارسال می‌گردد.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: همه رانندگان و مالکین ناوگان سواری کرایه، مکلف هستند در تمامی سفرهای جاده‌ای، اعم از درون‌استانی و برون‌استانی، نسبت به اخذ «صورت‌وضعیت دارای کد رهگیری» اقدام کنند. صحت این صورت‌وضعیت‌ها از طریق ابزارهای کنترلی و نظارتی توسط ادارات کل مبدأ سفر به‌صورت مستمر پایش شده و هرگونه تخلف مطابق با مقررات با آن برخورد خواهد شد.

عبدی، اضافه کرد: این اقدام در راستای شفاف‌سازی و مدیریت بهینه مصرف سوخت و همچنین ارزیابی دقیق‌تر عملکرد ناوگان حمل‌ونقل عمومی صورت می‌پذیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.