نصب پنج دکل جدید همراه اول در طالقان

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 13:50
 فرماندار طالقان از بهبود زیرساخت‌های ارتباطی شهرستان خبر داد و گفت:  پنج دکل جدید همراه اول طی یک سال گذشته نصب شده است.

مهدی کیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در یک سال اخیر پنج دکل همراه اول در نقاط مختلف شهرستان نصب و راه‌اندازی شده است.

وی افزود: برای توسعه بیشتر شبکه ارتباطی نیز مجوزهای لازم برای نصب و رفع مشکلات آنتن‌دهی در حدود ۱۰ تا ۱۲ نقطه دیگر اخذ شده است.

فرماندار طالقان گفت: در حوزه ارتباطات، مشکل جدی در شهرستان وجود ندارد، اما نبود نمایندگی ایرانسل در استان البرز موجب شده برخی خدمات و پیگیری مشکلات فنی با دشواری انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری جلسات تخصصی و همکاری اپراتورها تلاش می‌کنیم نقاط دارای ضعف پوشش ارتباطی نیز در آینده نزدیک برطرف شود.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.