به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی روز دوشنبه در شورای اداری شهرستان ساوه با بیان اینکه فاصله میان مردم و مسوولان، تنها به اندازه زبان است، برلزوم تغییر نگرش و لحن مسئولان با مردم تأکید کردـ
وی افزود: وظیفه امروز مسئولان حضور تمامقد درخیابانها و میدانها و خدمترسانی صادقانه به مردم است و انزوا در ادارات معنایی ندارد.
امام جمعه ساوه با اشاره به اعیاد جاری و توصیه نهجالبلاغه در شادی معنوی مردم در این ایام گفت: انجام امور خیریه، کمک به آزادی زندانیان، حمایت از خانواده آنان، عیدی در روز غدیر و مساعدت در تهیه جهیزیه و تسهیل ازدواج جوانان از مصادیق بارز وعملی این عید بزرگ است.
حجتالاسلام رحیمی با یادآوری نکات اخلاقی و توصیههای الهی به پیامبر اکرم (ص) در مورد پرهیز از تکبر، تصریح کرد: خداوند به پیامبر فرموده است، برخی به قیافه خود مینازند، در حالی که آنچنان سوزانده میشوند و زشت میگردند؛ و برخی به مال و فرزندانشان افتخار میکنند، اما فردای قیامت جز عمل نیک، هیچکدام از اینها به دادشان نخواهد رسید.












