امام جمعه ساوه: جهاد میدانی مسئولان راهگشای حل مشکلات مردم است

ایرنا دوشنبه 11 خرداد 1405 - 13:49
ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: جهاد میدانی مسئولان و حضور در بین مردم، راهگشای حل مشکلات است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی روز دوشنبه در شورای اداری شهرستان ساوه با بیان اینکه فاصله میان مردم و مسوولان، تنها به اندازه‌ زبان است، برلزوم تغییر نگرش و لحن مسئولان با مردم تأکید کردـ

وی افزود: وظیفه امروز مسئولان حضور تمام‌قد درخیابان‌ها و میدان‌ها و خدمت‌رسانی صادقانه به مردم است و انزوا در ادارات معنایی ندارد.

امام جمعه ساوه با اشاره به اعیاد جاری و توصیه نهج‌البلاغه در شادی معنوی مردم در این ایام گفت: انجام امور خیریه، کمک به آزادی زندانیان، حمایت از خانواده‌ آنان، عیدی در روز غدیر و مساعدت در تهیه جهیزیه و تسهیل ازدواج جوانان از مصادیق بارز وعملی این عید بزرگ است.

حجت‌الاسلام رحیمی با یادآوری نکات اخلاقی و توصیه‌های الهی به پیامبر اکرم (ص) در مورد پرهیز از تکبر، تصریح کرد: خداوند به پیامبر فرموده است، برخی به قیافه خود می‌نازند، در حالی که آنچنان سوزانده می‌شوند و زشت می‌گردند؛ و برخی به مال و فرزندانشان افتخار می‌کنند، اما فردای قیامت جز عمل نیک، هیچ‌کدام از این‌ها به دادشان نخواهد رسید.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.