ناترازی برق ۵۰ درصد بخش گتاب حل می شود

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 13:48
بابل- بخشدار گتاب از اجرای فاز اول نصب تجهیزات و یراق‌آلات خروجی‌های پست ۶۳/۲۰ دونسر گتاب خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این طرح، ۵۰ درصد از ناترازی برق در بخش مرتفع می‌شود.

زهرا گران فیروزجایی در گفت وگو با خبرنگار مهر در حاشیه اجرای عملیات نصب تجهیزات خروجی پست ۶۳/۲۰ دونسر گتاب، اظهار داشت: این طرح با همکاری نیروهای امور برق جنوب بابل، امور امیرکلا و امور شمال بابل و در دهه ولایت اجرایی شد.

وی افزود: با نصب و راه‌اندازی این تجهیزات، ظرفیت ترانسفورماتور فعلی به ۳۰ مگاوات افزایش یافته و تعداد فیدرهای خروجی نیز به ۵ فیدر رسیده است که بر اساس برآوردهای فنی، دستکم ۵۰ درصد از مشکلات شبکه برق در بخش گتاب و روستاهای تابعه برطرف خواهد شد.

بخشدار گتاب تصریح کرد: در حال حاضر ۳ خروجی از این پست عملیاتی شده و با تکمیل سایر خروجی‌ها، ولتاژ برق شهر گتاب و تمام روستاهای بخش، به‌ویژه مناطق مرزی با بخش‌های همجوار مانند گاوانکلا، بالامیرکلا، گلچوب، کشتله، چناربن، چاری و سرست به شکل محسوسی تقویت خواهد شد.

گران فیروزجایی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با ادامه این روند، شاهد رفع کامل افت ولتاژ و پایدارسازی شبکه برق در تمام نقاط بخش گتاب باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.